nyåret började gött!

igår var de bad på pappsens bad, sjukt skönt att man har en pappa som jobbar som vaktmästare på ett badhus som har tillsyn på nyårsdagen, detta göra tt vi får hela bad-huset för oss själva och ha de riktigt mysigt. Drygt bara att jag hade min vecka, och lite mer drygt, så jag fick gymma istället, så känner mig i alla fall lite form.

Väl hemma igen fixade jag och pojkvännen lite mysigt, vi fixade hem lite gott att dricka och fixade dipp och paprika stavar som vi tuggade i oss medans vi såg en rolig film på tv.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-01-02 @ 17:52:56
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0